PRC Wire
Rosną sprzedaż i odwiedzalność we Wrocław Fashion Outlet
To było dobre, pełne wyzwań półrocze. Tak Wrocław Fashion Outlet podsumowuje pierwsze dwa kwartały 2017 roku. Wraz ze zmianą nazwy – dawniej Factory Wrocław, rozpoczęto intensywne prace przygotowujące obiekt do zmian we wszystkich najważniejszych obszarach jego funkcjonowania. Pierwsze efekty to m.in. wzrosty kluczowych wskaźników sprzedaży
Od stycznia do czerwca 2017 roku średnia sprzedaż we Wrocław Fashion Outlet, w stosunku do pierwszego półrocza poprzedniego roku, wzrosła o 3%, a odwiedzalność o 7%. Osiągnięte przez centrum wskaźniki były zdecydowanie wyższe od średnich wyników odnotowanych, w ramach FootFall Index, przez centra handlowe w Polsce. To efekt wytężonej pracy zespołu kierowanego przez dyrektor Wrocław Fashion Outlet – Aleksandrę Perz.
Pierwsze półrocze 2017 roku było niezwykle ważne dla największego centrum outletowego na Dolnym Śląsku. Przejęte w grudniu 2016 roku przez fundusz VIA Outlets, w marcu zmieniło swoją nazwę na Wrocław Fashion Outlet. Wydarzenie to zainaugurowała trzymiesięczna kampania rebrandingowa. – Cały proces, połączony ze zmianą nazwy, logotypu i identyfikacji wizualnej był sporym wyzwaniem – mówi Aleksandra Perz. – Chcieliśmy zakomunikować naszym klientom i partnerom biznesowym przemianę, jaką przechodzimy, a także zapowiedzieć wiele zmian, które jeszcze bardziej wzmocnią naszą pozycję na rynku w nadchodzących miesiącach i latach.
Podczas pierwszych dwóch kwartałów 2017 roku we Wrocław Fashion Outlet dokonano m.in. liftingu stref wypoczynku, wiele sklepów przeszło generalny redesign, pojawiły się nowe marki, a kilku najemców zmieniło swoją lokalizację. – Nieustannie pracujemy nad rozwojem centrum – dodaje Aleksandra Perz. – Skupiamy się m.in. na podnoszeniu jakości obsługi i zwiększaniu komfortu robienia zakupów przez naszych klientów, dlatego m.in. już jesienią na terenie centrum działalność rozpocznie punkt informacyjny. Niebawem będziemy mogli powiedzieć więcej o naszych planach na najbliższe lata. Bardzo zależy nam m.in. na współpracy z markami premium, które w koncepcji outlet nie są dostępne dla klientów w tej części Polski, na podnoszeniu jakości oferowanych usług oraz komfortu naszych gości, a także na większej aktywizacji klientów przybywających do stolicy Dolnego Śląska zarówno z Polski jaki i z zagranicy w celach turystycznych i biznesowych.
Źródło: |
Wrocław Fashion Outlet |
Website: |
|
Kontakt: |
Adam Piwek |
Telefon: |
|
Email: |
Pozostałe aktualności z…
Za materiał opublikowany w serwisie PRC Wire odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego autor