PRConnect jest dynamiczną firmą stworzoną i zarządzaną przez ludzi z wieloletnim doświadczeniem na rynku mediów.

Zespół tworzą dziennikarze, graficy, specjaliści od PR i marketingu, fachowcy od mediów społecznościowych oraz osoby, które z mediami w Polsce i na świecie współpracują od wielu lat.

Rozumiemy wielowymiarowość i różnorodność współczesnych środków przekazu. Jesteśmy otwarci na rozwój oraz dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Misja Wizja Strategia

Naszą misją jest wsparcie klientów w realizacji skutecznych kampanii informacyjnych i medialnych, których celem jest poprawa rozpoznawalności marki, wizerunku oraz wzrost popularności. Dzięki współpracy z Polska Press Grupą klienci korzystający z platformy PRConnect będą mieli możliwość publikacji informacji prasowych w serwisie agencyjnym Polska Press (http://aip24.pl/), z którego codziennie korzystają dziennikarze Grupy oraz klienci Polska Press.

Mamy ambicje stać się najważniejszą siecią dystrybucji informacji na polskim rynku oraz  zapewnić naszym klientom dotarcie do mediów na rynkach międzynarodowych poprzez rozwój współpracy z partnerami zagranicznymi.
Naszą strategią jest tworzenie szerokiego spektrum narzędzi komunikacyjnych, takich jak:

  • platforma dystrybucji informacji online, umożliwiająca przekazywanie informacji do mediów oraz zainteresowanych grup odbiorców w sposób prosty i skuteczny,
  • dostarczenie narzędzi umożliwiających pomiar efektów i ewaluację kampanii komunikacyjnych,
  • rozwój sieci współpracy międzynarodowej, zapewniającej skuteczne dotarcie do mediów w Europie i na świecie
  • wsparcie w zakresie obsługi medialnej naszych klientów począwszy od pisania i dystrybucji komunikatów prasowych, poprzez organizację konferencji czy breafingów, obsługę medialną wydarzeń, realizację kampanii w mediach społecznościowych.

Powiedz nam co robisz a my zainteresujemy tym świat

Zespół PRConnect

Lidia Sobańska

Prezes Zarządu

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Najważniejsze doświadczenie zawodowe zdobyła w Polskiej Agencji Prasowej SA na stanowiskach: członek Zarządu PAP, członek Rady Nadzorczej EPA (European Photo Agency), Dyrektor Oddziału PAP-Net i Wicedyrektor Biura Handlowego PAP. Przez wiele lat nadzorowała dziennikarską działalność agencji współpracując z krajowymi odbiorcami w radiu, telewizji i prasie oraz światowymi agencjami informacyjnymi, w tym także reprezentując PAP w organizacjach EPA, MINDS, EANA. Współtworzyła projekty NENA (Network of European News Agencies) i SHPAENA (Safeguarding the Historical Photographic Archives of European News Agencies). Brała udział w przygotowaniu i wdrażaniu wielu nowych produktów PAP m.in. Serwisu Ekonomicznego. Przygotowała oraz nadzorowała realizację Planu restrukturyzacji PAP w latach 2004-2008. Posiada także doświadczenie w organizacji obsługi medialnej masowych imprez w tym wizyty Papieża Franciszka i Światowych Dni Młodzieży. W wolnym czasie równie aktywna: biega, jeździ na nartach i podróżuje.

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz