PRC Wire

15/05/2019 - 6:37
Wrocław

Wrocław Fashion Outlet: cztery miesiące wysokich wzrostów

Dwucyfrowy wzrost sprzedaży względem 2018 i utrzymujący się silny trend wzrostowy odwiedzalności – to główne efekty pozytywnych zmian jakie Wrocław Fashion Outlet przechodzi w związku z przyjętą strategią biznesową

Pierwsze cztery miesiące 2019 roku jedyne centrum ouletowe na Dolnym Śląsku zalicza do bardzo udanych. – Mimo mniejszej liczby niedziel handlowych w porównaniu z ubiegłym rokiem cieszymy się z wysokich, dwucyfrowych, +11%, wzrostów sprzedaży oraz zwiększonej liczby odwiedzających nas klientów. W okresie od stycznia do końca kwietnia odwiedziło nas aż 800 000 gości. – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju oparta m.in. na wzmacnianiu tzw. brand mixu poprzez wprowadzanie nowych marek, rozbudowanie sektora Food&Beverage oraz dostosowanie wielkości wynajmowanej powierzchni do potrzeb naszych partnerów i potencjału danej marki jest dziś optymalna. Najlepszym dowodem tego są coraz liczniej odwiedzający nas goście oraz rosnąca sprzedaż na odwiedzającego: +9% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

W ciągu kilku ostatnich miesięcy do grona najemców Wrocław Fashion Outlet dołączyły m.in. marki: Lacoste, Scotch&Soda, Trussardi, W. Kruk czy Lindt. Centrum poszerzyło również ofertę gastronomiczną o dwie nowe restauracje: Wasabi Sushi oraz słynną restaurację Pasibus z ogródkiem zewnętrznym, w którym można się cieszyć posiłkiem również w niehandlowe niedziele. Niemałe znaczenie miało również otwarcie salonu Nike w nowej lokalizacji, w najnowszym koncepcie na dwukrotnie zwiększonej powierzchni. – Wrocław Fashion Outlet to obiekt w pełni skomercjalizowany, co jest doskonałym świadectwem wystawionym dla centrum również przez naszych parterów biznesowych. Liderzy w swoich branżach na polskim rynku – marki takie jak Kazar, Triumph czy Cocodrillo zdecydowały się kontynuować z nami wieloletnią współpracę, inwestując w 2019 roku w otwarcie odnowionych salonów w swoich najlepszych konceptach – dodaje Ewa Pawłowska, dyrektor ds. leasingu Wrocław Fashion Outlet.

Nadchodzące miesiące to dla Wrocław Fashion Outlet czas kolejnych, równie dynamicznych i pozytywnych zmian. – W planach są kolejne otwarcia ciekawych marek, nowego placu zabaw dla najmłodszych, ukończenie prac remodelingowych części wspólnych, które po metamorfozie będą stanowiły jeszcze doskonalszą oprawę dla naszych najemców oraz umilą i wydłużą czas spędzany przez klientów w naszym centrum – zapowiada Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. Ponadto do wakacji wdrożymy unikatowy program lojalnościowy, który z powodzeniem wspiera już parterów biznesowych we wszystkich centrach z portfolio VIA Outlets w Europie.

Editorial Note:

Kontakt:

Źródło:

Wrocław Fashion Outlet

Website:

https://www.wroclawfashionoutlet.com/

Kontakt:

Adam Piwek

Telefon:

+48696317330

Email:

piwek.adam@gmail.com

Pozostałe aktualności z…

Do góry

Za materiał opublikowany w serwisie PRC Wire odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego autor